Desktop war (was: distro war)

DJ Art djart at linux.gr
Tue Sep 11 01:16:01 EEST 2001

On Monday 10 September 2001 23:41, Nikos Kanellopoulos wrote:

> Εντωμεταξύ, όσο παραφουσκώνει το KDE, το Gnome μου φαίνεται όλο και
> πιο ωραίο.

Ας είμαστε λίγο ρεαλιστές, όμως. Ούτε τα Windows δεν είναι τόσο
όμορφα/καλοφτιαγμένα όσο το KDE 2.x

έχουν κάνει καλή δουλειά ....

> Οι ηγετικοί προγραμματιστές του KDE δουλεύουν στην Trolltech και αντί
> να προσθέτουν χαρακτηριστικά στο KDE, τα προσθέτουν στο QT (χάριν,
>λέει, του portability)...

Το QT είναι free software πλέον.
Επίσης, για να κερδίσεις έναν πόλεμο καλό θα είναι να μην χάσεις τις
μάχες.

μια υπόθεση είναι πως σε λίγο καιρό θα γίνεται "σφαγή" στον χώρο των
Winblows, καθώς η Trolltech προσπαθεί να μπεί δυναμικά.

(και, ναι, konqueror και licq/ssl στα windows είναι ένας πολύ δυναμικός
τρόπος να μπείς στο "παιχνίδι").

Ως γνωστόν, δεν είναι άσχημη η δυνατότητα επιλογής (aka η ύπαρξη πολλών
εναλλακτικών λύσεων), οπότε αν απλά λές ότι "θέλω να υποστηρίξω και το
Gnome", it's natural. Αλλά το bleeding edge αυτή τη στιγμή (ο βασιλιάς,
δηλαδή) είναι αναμφισβήτητα το KDE 2.2. Και είναι λογικό αφού το KDE
άρχισε να αναπτύσσεται πολύ καιρό πριν αρχίσει το Gnome. Το Gnome, θα
προσπαθήσει τώρα να φτάσει στο επίπεδο του KDE 2.x, και όταν το
καταφέρει αυτό, τσούπ, το KDE 3.0 θα κάνει ένα μεγάλο άλμα και θα
ξεχυθεί μπροστά και πάλι :-)

εκτός αν κάτι αλλάξει με πολύ δραματικό τρόπο.

Αν το πάτε για desktop war, ένα έχω να πώ. Δεν έχει νόημα να συγκρίνει
κανείς ανόμοια πράγματα, π.χ. να συγκρίνετε KDE με IceWM ή Gnome με
Wmaker.
Είναι προφανές ότι δεν έχουν όλα το ίδιο target group, δεν είναι όλα
στο ίδιο επίπεδο, δεν προσφέρουν και δεν απαιτούν τα ίδια πράγματα.

(επομένως πρόσκειται στο ίδιο συμπέρασμα με τα distro wars. πόλεμος
πάνω σε καθαρά υποκειμενικούς λόγους, λόγους άνεσης, επανάστασης,
στάσης ζωής, γούστου κλπ κλπ κλπ ....)

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?