HD crash

DJ Art djart at linux.gr
Mon Sep 10 23:43:01 EEST 2001

On Monday 10 September 2001 18:13, Steve Stavropoulos wrote:

> To kudzu gia tous neous xrhstes einai 8EIKO!!! Egw to exw
> na tou dei3w pws ginetai to ena kai to allo briskw to kudzu na ta
> kanei ola mono tou

Άσε, το έργο το έχουμε ξαναδεί. Κάποτε όλοι οι χρήστες μαθαίνανε DOS.
Αυτοί οι ίδιοι χρήστες που τότε ξέρανε DOS, τώρα όχι απλά το ξεχάσανε,
αλλά το μόνο που ξέρουν είναι να κάνουνε κλίκ στα Winblows.

Θεϊκό δεν είναι. Επικίνδυνο, ναι, είναι. Αυτοί οι νέοι χρήστες που
θέλουν Linux χωρίς να έχουν διάθεση να ψαχτούν για την εγκατάσταση του
h/w, ας μείνουν στα Windows.

Θα στο εξηγήσω λίγο καλύτερα. Εσύ που έβαλες Linux το 1994 (λέμε τώρα),
δεν είχες kudzu. Αναγκάστηκες να μάθεις αρκετα πράγματα.
Σήμερα αυτό που παρατηρειται είναι ένας χρήστης να μην φεύγει από το
επίπεδο του beginner ποτέ. Γιατί ? Γιατί αφού όλα τα κάνει το kudzu και
συμφέρει, δεν έχει λόγο να ασχοληθεί.

όταν μιλάμε για PC, δεν μιλάμε για τηλεόραση connected στο
Playstation3. Όταν μαθαίνεις να οδηγάς, υποτίθεται πως μαθαίνεις και 5
βασικά στοιχεία για το πώς διάολο λειτουργεί ο κινητήρας και που
βρίσκονται οι ασφάλειες των ηλεκτρικών οργάνων.

Το PC δεν είναι ούτε "black box" ούτε "μηχανή γενικού ενδιαφέροντος,
προσωπική τσοντοθήκη, παιχνιδομηχανή ή παραγωγός «πολυμέσων» powered by
M$", όπως κάποιοι θα το ήθελαν πάρα πολύ. Είναι εργαλείο. τελεία και
παύλα.

> To kudzu kata to boot briskei
> ta PANTA kai ry8mizei ta panta POLY EYKOLA.

Στο δικό μου και στο δικό σου σύστημα με τα επιλεγμένα περιφερειακά,
ναι, βρίσκει τα πάντα.

Το έχω δεί όμως να παθαίνει άγριο conflict σε "περίεργο" h/w.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)