HD crash

Yannis Kotsinos zookie at med.auth.gr
Mon Sep 10 23:02:01 EEST 2001

::  <evris at source.gr> ::

wraio to quoting soy... zabolariko ;-)

> vazei mia tileorasi kai agorazei ena playstation.

ma... *ayto* akribws einai to 8ema. Oi megales dianomes aytoys toys xrhstes
prospa8oyn na trabh3oyn passarontas to linux san alternative os twn windows,
oxi san ena teleiws diaforetiko leitoyrgiko me aperioristes dynatothtes....
isa isa poy oso pernaei o kairos prospa8oyn na kanoyn tis pio shmantikes
leitoyrgies oso pio transparent ginetai gia ton aplo xrhsth... nomizw pws to
target group 3exwrizei, ie. oriste poy grafw kai egw sth lista ;-)

> an theliseis se slack na apegkatastiseis oloklires efarmoges, na tis
> kaneis update, na matheis ti epirease ena paketo pou esvises, ti tha
> ginei an apegkatastiseis kati, an kapoio arxeio exei allaksei megethos,
> posa kai poia arxeia allaksan megethos apo tin original morfi tous k.a.

nai, alla trimares to shmeio poy egrafa oti to linux kai to distro poy 8a
epile3eis e3artatai ka8ara apo to ti 8eleis na kaneis kai poso kala
antilambanesai to idio to leitoyrgiko... Esy mporei na eisai se 8esh na
tweakareis thn RedHat sta metra soy, alla nomizw oti gia na to kaneis ayto
perases prwta apo th *brwmikh* fash. Kai twra pi8anotata apla exeis ma8ei na
kaneis th doyleia soy grhgorotera xrhsimopoiwntas kai kapoio gui opote
xreiazetai. An omws kapoios einai freskos sto xwro kai apofasisei na ma8ei
kati parapanw, tote ola ayta ta ergaleia perissotero ton mperdeyoyn para ton
boh8ane... imho, panta :-)