distro war (was: HD crash)

Nikolaos Ladis nikosladis at yifan.net
Mon Sep 10 21:54:01 EEST 2001

On Mon 10 Sep 2001 18:17, you wrote:

>  To 8ema einai oti h Suse koitaei to braxypro8esmo kerdos ths kai oxi to
> makropro8esmo pou einai synyfasmeno me thn poreia tou Linux.

koita den vlepo tipota to paralogo edo kai pali. Mia etairia einai etairia
protistos kai meta ola ta alla. An thelame na milame gia idea i kati tetoio
tote tha eprepe na iparhei enas organismos na parehei mia dianomi kai afto
einai.... Alla asheta me to an i X etairia ksekinise apo agapi i oxi prepei
na skeftei ton protarhiko skopo pou einai to hrima. poli perissotero ean
einai eisigmeni se kapoio hrimatistirio kai den einai 2-3 paidia pou tin
apartizoun os idioktites.
Epeita oloi lene oti to linux mpainei siga alla stathera sto mainstream. kai
mono afto ta leei ola. Terma i epanastasi ( oso kai an me enohlei) ta kefalia
mesa na dosoume stous pelates afto pou zitane : na paiksoume to paihnidi tou
kapitalismou :-)))) Alloste opoio vivlio kai na diavaseis afto lene ston
prologo..."epanastasi men alla na vgaloume hrima de"