distro war (was: HD crash)

Παπαδογιαννάκης Βαγγέλης papas at wise.gr
Mon Sep 10 21:23:01 EEST 2001

On Mon, 10 Sep 2001 13:33:47 +0300 "George Ar. Al. Antikatzidis" <ga at hellenic-net.com> wrote:
<snip>
> Mia ki o Evris proteinei
> Debian kai mia ki einai 40 xronia fournarhs kai kserei apo kalo ladi lew na
> ton akousw.
> Gia na eimai eilikrhnhs den epsaksa to 8ema tou ti license exei to Yast, kai
> 8a sunexisw na diabazw ton Iliad sto SuSeFriendly, alla mou thn edwse toso
> polu h koroidia me to neo distro ka8e mhna kai ta upgrades pou katebazeis
> kai sou G***moune kuriolektika to susthma pou apofasisa na dokimasw thn
> apt-ge...
>
> Enas - apogohteumenos - Suse user pou 8a to gurisei
>
> antikas

Mporei na einai 40 xronia fournaris, alla den exei valei kai poli slacka sta mixanakia tou. Oxi oti 8elo na 8ikso ton evri alla gia rota ton poses fores exei valei slacka...

Kala einai me to debian, kirios gia i8ikous logous, alla erxetai deftero...

Kai min akouo ``ena xrono meta de 8imasai ti exeis kanei sto mixanima''... kanonika 8a eprepe.
--
Vagelis Papadogiannakis
http://www.wise.gr
papas at wise.gr