distro war

Big Lebowski chem482 at edu.uoc.gr
Mon Sep 10 19:41:00 EEST 2001

Εδώ και ένα χρόνο περίπου, πήγα και εγώ στον Παπασωτηρίου και αγόρασα RedHat
7.0, το μόνο κριτήριό μου τότε ήταν η εντύπωση ότι το Redhat ήταν το πιο
εμπορικό πακέτο linux.
Η εγκατάσταση ήταν πολύ εύκολη, και γενικώς δεν αντιμετώπησα γενικώς κανένα
πρόβλημα. Δεν μπορώ να γνωρίζω πιο παλιά τι ήταν το Redhat αλλά με την έκδοση
7.0, δεν βρήκα κανένα πρόβλημα ούτε στον gcc ούτε πουθενά αλλού. Έχω κάνει
compile τουλάχιστον 3 διαφορετικές εκδόσεις kernel και δεν υπήρξε ούτε μια
φορά το παραμικρό λάθος!
Δεν έχω εμπειρία από άλλες διανομές αλλά νοιώθω να είμαι πλήρως
ικανοποιημένος από το redhat.

Τέλος πιστεύω ότι το Linux είναι σε πάρα πολλά σημεία καλύτερο από win, και
χαρακτηρίζοντας τον εαυτό μου τυπικό ίσως χρήστη, θα έλεγα ότι οι εφαρμογές
που διαθέτει με καλύπτουν πλήρως. Αλλά γνωρίζοντας την γενικότερη νοοτροπία
θα έλεγα ότι για να διαδοθεί ακόμη περισσότερο θα βοηθούσε πάρα πολύ να
υπήρχαν τα ίδια πακέτα και με win. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι για τον
περισσότερο κόσμο εκτός linux, το ότι δεν υπάρχει το M$ Office και o
Explorer για linux τους κάνει να νοιώθουν ότι είναι κάτι ξένο προς αυτούς,
άποψη που δεν συμμερίζομαι βέβαια αλλά έτσι δυστυχώς σκέφτετε ο πολύς κόσμος!
Και να σκεφτεί κανείς ότι ο Konqueror είναι σίγουρα πολύ καλύτερος από
explorer!

Εύχομαι σε μερικά χρόνια, αγοράζοντας κάποιον υπολογιστή από πλαίσιο ή από
αλλού να υπάρχει αντί για win προεγκατεστιμένο linux.

Δυστυχώς σήμερα τα πάντα είναι marketing και δεν νικάει πάντα το καλύτερο
προϊόν.......

Νίκος