distro war (was: HD crash)

Pavlos Parissis p_pavlos at otenet.gr
Mon Sep 10 18:29:01 EEST 2001

When the time was Mon, 10 Sep 2001 11:17:45 +0300, Nick Apostolakis wrote....

Hello Nick,
 Nick->mallon i suse apofasise na allaksei politiki kai na min ksanavgalei
 Nick->evaluation version se iso image.
 Nick->kata tin gnwmi mou auto einai mia athlia politiki kai tha apomakrynei
 Nick->pollous xristes.
 Nick->egw pantws doulevw mia xara me to slackware kai ola paizoun by the boot
 Nick->xwris patches kai malakies se antithesi me redhat-mandrake.

Kala me sigxwrhseis ti patch thelei na doulepsei to redhat mou les?
Exw redhat apo epoxes 5.1 kai egw spiti 6.2 kai se enan server 7.0 kai patches
vazw mono sto kernel kai pouthena allou,esu pou anaferese?

 Nick->kai min akouw malakies oti to slackware einai protogono...
 Nick->giati an thes ta exeis ola kai to kde sou kai to gnome kai den
 Nick->symazevetai (mazi me ta ergaleia tous gia to configuration tou
 Nick->systimatos)...
 Nick->den se anagazei kaneis na paizeis se twm.
 Nick->omws exeis kai tin aksiopistia kai tin eveliksia pou sou dinei to
 Nick->configuration me to xeri.

Afto iparxei se olla tis dianomes pistevw ,gia redhat sigoura gia suse den to kserw.
Afth eveliksia pou les den einai apokthma-xarakthristiko tis dianomhs alla tou idou tou linux.
Sto redhat px pote den asxolithika me linuxconf kai oti thelw to kanw me to xerh.
POte den mou apetithike na rithimisw kati mono mesa apo linuxconf 'h to kalytero
oi rithmiseis pou ekana den tis agnoouse to systhma 'h ths iperkalipte to linuxconf.

FIlika,
PAvlos

I love having the feeling of being in control
while i have the sensation of speed

The surfer of life