distro war (was: HD crash)

Nikos Ladis nikosladis at yifan.net
Mon Sep 10 15:04:01 EEST 2001

Στις Δευ 10 Σεπ 2001 13:33, γράψατε:
> Geia sou Evri kai loipoi filoi gnwstoi kai agnwstoi...
> Parakolou8w to distro war kai 8a ton pw ton pono mou den antexw...
> Nai, safws kai sumpa8hs h SuSe me th Saura kai ton Illiad (twra sunergazete
> kai me thn IBM, sorry alla de briskw to link )
> ALLA
> ...uparxei to megalo Alla
> San afelhs, hmima8hs kai xazoixaroumenos windows (l)user meta apo 2-3
> peiramatismous me katebasmena ISO (RH kai Mdrk) apofasisa n agorasw mia
> dianomh me ta biblia ths, ta CDakia ths, to supportt ths klp klp, phga ston
> [...]

E...koita tora i SuSE opos kai i RH opos kai kathe etairia skeftontai to
kerdos. Den einai filanthropika idrimata oute ehoun tahthei sto plevro tou
diethnous erithrou stavrou.... Lefta theloun na vgaloun kai stirizontai
akrivos sto gegonos oti emeis theloume na ehoume ena ekseligmeno sistima kai
giati eimaste katanalotika onta :-)
Edo emeis kanoume tin epilogi mas. Ta updates pou aforoun to sistima (
Samba,DNS, sendmail klp klp) tha sta dosei to ftp site. To neo KDE ego to
egatestisa kateftheian apo to RAM pou eihe ekdosi kommeni kai rammeni gia tin
SuSE. ara loipon to sistima apo themata asfaleias kai enimerosis den nomizo
oti hanei pouthena.

Tora epeidi ithela na do kai sinolika ti ehei na mou prosferei i nea dianomi
epiasa kai tin agorasa....alla afto itan diko mou thema. Px oudepote agorasa
tin 6,4 eno eiha tin 6,3....prohorisa pio kato.

Filika
Nikos Ladis