HD crash

DJ Art djart at linux.gr
Mon Sep 10 13:28:01 EEST 2001

On Monday 10 September 2001 01:10, Steve Stavropoulos wrote:

> Ena distro war exei panta nohma mias kai blepoume ti zhtame apo tis
> dianomes mas, tis sygkrinoume meta3y tous, e3etazoume tis pro8eseis
> tous kai apofasizoume gia to poia distro 8a prepei na 8apsoume (gia
> to 8apsimo egw pshfizw th Suse).

Εγώ αυτό που ζητάω από μια διανομή είναι να μην δημιουργεί χάος στο
/etc/rc.d/* (κοινώς, το war μετατίθεται σε SystemV vs BSD (flavor) war
;)

Διότι το να δείς πως συνδέονται όλα αυτά που έφτιαξε η RedHat εκεί μέσα
και το με ποιά σειρά το ένα καλεί το άλλο, θέλεις καμια εβδομάδα
διατριβή και ανάγνωση των scripts. Α, και φυσικά στην επόμενη έκδοση
που θα βγάλουν, όλο και κάτι θα έχουν αλλάξει, οπότε φτού κι από την
αρχή.

Το Slackware είναι κορυφή σε αυτό το θέμα καθώς το default του είναι
BSD-like, ενώ υποστηρίζει ταυτόχρονη ύπαρξη και του SystemV-like τρόπου.

BTW, kudzu sucks all the way.

Επίσης, προτιμώ μια διανομή να είναι όσο πιο "με το χέρι"-customizable
γίνεται. Μια διανομή όπως η RedHat έχει το χαρακτηριστικό να
"φροντίζει" για σένα διάφορα πράγματα και αυτό είναι ιδιαιτέρως
ενοχλητικό, να έχεις μια διανομή που χώνει τη μύτη της με δική της
πρωτοβουλία :) (π.χ. kudzu :)

Εδώ κάποιος θα μπορούσε να εκφράσει ως άποψη το Linux From Scratch.

Aυτό που περιμένω (κάποια στιγμή) από το Slackware είναι η προσθήκη
ports collection ;->
(και νομίζω ότι παλιότερα κάτι είχε πάρει το μάτι μου στο Slashdot για
ports στο Linux)

>  H dianomh, opws kai to Linux, den einai mono 8ema aneshs, einai kai
> 8ema APOPSHS, EPANASTASHS, DIAFORETIKHS ANTILHPSHS TOU KOSMOU,...

ακριβώς! (δηλαδή και πάλι τελείως υποκειμενικά).

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)