distro war (was: HD crash)

Nikos Kanellopoulos nkan at otenet.gr
Mon Sep 10 00:31:01 EEST 2001

Ας αλλάξουμε θέμα στο thread για νε είμαστε πιο σωστοί.

Εγώ ως χρήστης SuSE, με διαλείμματα Mandrake, είμαι
αναγκασμένος να ψηφίσω... Redhat 7.1

Είχα ακούσει πολλά για το Redhat 7.0 .
Τώρα που είμαι  αναγκασμένος να χρησιμοποιήσω το
Redhat 7.1  (αφού τα έπεξε ο δίσκος), παρατηρώ:

1) Σαφώς πολύ πιο γρήγορη εγκατάσταση (15' - χρόνος ρεκόρ)
2) Πολύ πιο γρήγορο σύστημα (ιδίως με KDE και ΚΥΡΙΩΣ Mozilla)
3) Προβλήματα που είχα στο SuSE λύθηκαν. Π.χ. αν κλείσεις τα Χ σε
SuSE, το gpm τα φτύνει. Ή το γράμμα Π στην κονσόλα του KDE.
Τα Χ 4.1.0 της SuSE είναι σκέτη καταστροφή.

Μου δίνει την αίσθηση πολύ πιο προσεγμένης δουλειάς.

Και μια ερώτηση: ποιο είναι το αντίστοιχο του yast
στο Redhat;

Νίκος Κανελλόπουλος
http://nk.wzpro.net/linux