HD crash

DJ Art djart at linux.gr
Sun Sep 9 14:32:01 EEST 2001

On Sunday 09 September 2001 02:49, Steve Stavropoulos wrote:

> Milas gia 8rhskeia! Opote o logos sou den mporei na exei kamia a3ia
> se mia logikh syzhthsh me epixeirhmata.
>  Next please...

Ναι, εδώ το έκανα επίτηδες, μόνο και μόνο γιατί ούτε εσύ στο αρχικό
post μίλησες με λογικά επιχειρήματα. Το μόνο στήριγμα που έθεσες ήταν
το Yast2.

>  La8os! Den yposthrizw thn RedHat ws etairia, alla mono  to RedHat ws
> ena arketa kalo distro gia na xrhsimopoihsw.

<πλάκα σου έκανα, βρέ ;-) >

>  Sygkrineis anomoia pragmata kai feygeis ektos 8ematos. An 8es na
> sygkrineis to Suse professional me to RedHat tote 8a to sygkrineis me
> to ANTISTOIXO Redhat, to opoio exei mono 15.000:

ε, ΩΠΑ! Θα συγκρίνω το SuSE Professional με το RedHat minimal ?? :-)
όχι, το μεν έχει 7 CDs + 1 DVD + βιβλία κλπ κλπ κλπ .... ενώ το RedHat
που αναφέρεις -που έχει 15.000- δεν έχει τίποτα!!!

>RH31000US An 8es na sygkrineis to level tou support pou perneis apo
> thn RedHat me ta ypoloipa paketa kai ayto pou pairneis apo th Suse,
> be my guest!

εντωμεταξύ, μιλάμε για αυτό το "support": είχα αγοράσει πριν αρκετό
καιρό το RedHat 5.2. Μπορεί τώρα να έχουν αλλάξει τα πράγματα, αλλά δεν
έχει σημασία. Έκανα register και .... τί κέρδισα ?? τίποτα. Μόνο τη
δυνατότητα για 90 μέρες από το registration να έχω e-mail support. Μετά
από αυτές τις 90 μέρες, το μόνο support που είχα ήταν η δυνατότητα να
τους πάρω τηλέφωνο στην Αμερική. Ε, όχι, αυτό δεν είναι support!!

Πάντως, δεν νομίζω να έχουν αλλάξει και πολύ τα πράγματα. Κοιτάω το
link που έδωσες και βλέπω 30 days Web-based installation support. Χαρά!
τα ίδια και χειρότερα.

> ayto to Suse? Mono ta lefta mou 8elei? (kai apo oti fainetai ta 8elei
> kai arketa syxna mias kai ka8e trimhno bgazei kai kainourgio version)

κάποτε ήταν κι η RedHat έτσι. Τώρα το πιστεύεις αυτό που λές διότι η
RedHat έπαψε να αναζητεί χρήματα από τους workstation users, και
στράφηκε στους servers. Απόδειξη αυτού τα κουτιά των 40.000 και 100.000
στον Παπασωτηρίου, support για 5 μηχανήματα και 10 αντίστοιχα.

Έτσι, λοιπόν, εκεί που εγώ είχα πληρώσει για να πάρω το 2ο CD του
RedHat και τα PowerTools, τώρα εσύ τα βρίσκεις δωρεάν στο ftp. Χάρηκα!
Αν μεθαύριο αλλάξει πολιτική πάλι, να σε δώ που θα ταχθείς με κάποιο
άλλο "στρατόπεδο".

Σήμερα πάντως, η πιο συμφέρουσα διανομή είναι το Mandrake 8.0. Τίμη
χώμα και μέσα στο κουτί βρίσκεις το ΣΥΜΠΑΝ.

>  8a prepei nomizw na e3etasoume kai to kata poso mia etairia exei
> skopo na boh8hsei to linux (me skopo ta makropro8esma kerdh ths) h an
> aplws 8elei na epwfelh8ei apo to Linux twra, dhladh na kanei aplws
> mia arpaxth.

Η Mandrake είναι η μόνη εταιρεία (από αυτές τις 3 RH/SuSE/Mdk) που οι
εφαρμογές που αναπτύσσει για το λειτουργικό της  είναι GPLed.
(αναφέρομαι στα γραφικά configuration tools που αναπτύσσει).

Τώρα, δεν είναι απλό να πάρουμε τα distros και να τα κρίνουμε πέρα από
τις εταιρείες τους. Διότι, αν δεχθούμε ότι τα distros τα αγοράζουμε,
τότε το καθένα έχει διαφορετικό χαρακτήρα, ανάλογα με την πολιτική που
ακολουθεί η κάθε εταιρεία. Αν υποθέσουμε ότι συγκρίνουμε τα distros που
μπορείς να κατεβάσεις από το ftp, τότε αλλάζει όλο το σκηνικό, θα
πρέπει να αφήσουμε απέξω και το support και τις παροχές κλπ και να
ξεχάσουμε το τί κάθε εταιρεία επιδιώκει, το πόσο βοηθάει το linux
κλπ.

Για αυτό σου λέω: Debian και πάλι Debian  :-)
(εδώ πάλι επίτηδες δεν αναφέρω επιχειρήματα, σχεδόν δεν χρειάζεται ;-> )

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)