Peri RAID controller

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Sun Sep 9 04:17:01 EEST 2001

On Sun, 9 Sep 2001, George Galimanas wrote:

> Geia sas! Prosfata agorasa to motherboard MSI 815EP Pro-R pou exei Raid
> controller ton promise Fasttrack100 Lite! Panw tou exw balei 2 diskous, enan
> wd 40GB kai enan WD 20GB! To problhma mou einai oti otan kanw boot to dvd
> ths Suse me to 7.1 blepei mono to dvd, to cdrw kai ton 1 disko ton 40ari pou
> einai prwtos ston Raid! Den blepei ton 20ari kai 8elw ekei na egkatasthsw to
> linux! Ti mporw na kanw? Phga sthn promise kai sthn microstar alla den exei
> kapoious drivers gia linux! Please help me!

 Pws 8a katafereis na kaneis install den 8a sou pw, alla 8a sou pw giati
den ginetai to install kai ti mporeis na kaneis otan katafereis me kapoio
tropo kai baleis to linux sto disko sou.
 O kernel pou exei to Suse 7.1 den yposthrizei ton Promise controller sou.
Gia thn akribeia kanenas official kernel den yposthrizei ton Promise
Fasttrack sou! To patch gia na pai3ei h karta sou einai stous -ac kernels
apo ton 2.4.7 kai meta. Alla akoma kai ekei den 8a pai3ei se DMA mode, 8a
xreiasteis allo ena patch gia ayto (den 3erw an yparxei hdh to patch stous
latest -ac kernels).
 Apo mail tou Alan Cox:
--------
The 20268 is not the same as the other promise drivers. The driver for it
is
in the 2.4.7-ac branch of the kernel tree but not yet Linus tree.
--------
Koita kai to e3hs link sthn RedHat (kai to sxetiko howto pou yparxei
ekei):
http://people.redhat.com/arjanv/pdcraid/
(a, na mhn to 3exasw, h karta sou einai h 20268. Etsi 8a thn deis na
anaferetai)

Psa3e kai sthn linux-kernel lista gia to mail me Subject:
 Patch for Promise FastTrack 100 Tx2 (aka PDC20268R)
Kanei enable to BM-DMA. Se ayto to mail blepw
oti h Fasttrack karta einai sta 66Mhz kai oxi sto usual twn 33Mhz.

Molis twra brhka patch gia ton 2.2.14 kai thn Promise FastTrack Ultra66
card:
ftp://ftp.kernel.org/pub/linux/kernel/people/hedrick/old/ide.2.2.14.20000124.patch.gz
Koita kai to e3hs mail:
http://www.uwsg.indiana.edu/hypermail/linux/kernel/0004.3/0944.html
Epishs, kai enas driver apo thn idia thn Promise:
ftp://ftp.promise.com/Controllers/IDE/FastTrak100/Linux/LinuxBETA/
gia ton opoio driver o Alan Cox leei:
--------
They dont supply most of the source, just get a different controller.
--------

 Apo thn promise anamenontai e3eli3eis sto 8ema tou support pou 8a exoun
gia to Linux (kales). Blepw mail sth linux-kernel opou leei oti 8a
synanth8ei o Andre Hedrick (Linux ATA Development) me thn Promise gia na
doun ti kai pws mporei na bgei open source apo thn promise kai mexri pou
mporoun na ftasoun me open source drivers oi ypoloipoi. basiko 8ema einai
o FastTrack controller!

Ayta,... bgalte akrh twra kai otan bgalete peste kai se mena to
apotelesma.