HD crash

DJ Art djart at linux.gr
Sun Sep 9 01:52:01 EEST 2001

On Saturday 08 September 2001 23:41, Nikos Kanellopoulos wrote:

> H τραγική ειρωνεία είναι ότι συνέβη ενώ διαβαζα
> το CD-Writing How-to...

ωχ, αμάν!!! :-) ήδη αρχίζω να νιώθω τις τύψεις να με κατατρέχουν.

> Και το ερώτημα είναι: πώς πείθεις τον τεχνικό
> στο Πλαίσιο (που σου έχει πει οτι σε δίσκο ΙΒΜ

Εχεμ, εδώ έτσι όπως το πάς, σε βλέπω να πέφτεις θύμα.

Λοιπόν, είναι ο δίσκος εντός εγγυήσεως ?? (ρητορική ερώτηση).
Θα κρατήσεις ότι backup θες και γεμάτος απέχθεια θα ξηλώσεις το δίσκο
από το PC. Διατηρώντας την ίδια απέχθεια και γεμάτος μίσος και κακία,
με πολλή φόρα θα μπουκάρεις μέσα στο Πλαίσιο και με μία ψυλομήτικη
διάθεση θα απαιτήσεις επιτόπου να σου δώσουν έναν άλλο δίσκο.

Φυσικά, όλα αυτά θα τα κάνεις με εξαιρετική ευγένεια (αλλά παράλληλα
διατηρώντας τον κοφτό χαρακτήτα ενός true warrior), χωρίς να δώσεις
αφορμές και αιτίες να στην "μπεί" ο οποιοσδήποτε λιμοκοντόρος salesman
που φοράει γραβατούλα και επιπλέον όπως επισήμανες δεν έχει ιδέα από
Linux (που αυτομάτως τον κατατάσσει σε ένα χαμηλότερο πνευματικό και
κοινωνικό επίπεδο από σένα). He is the slave, you are the master.
Εξάλλου, εσύ έδωσες λεφτά στην "εταιρεία" και όχι αυτός.

Θα πάρεις τον νέο δίσκο και θα φύγεις χαρούμενος πηγαίνοντας σπίτι
ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ για να εγκαταστήσεις SLACKWARE (ναι, συνεχίζω εγώ το distro
war τώρα :)

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?