Mandrake 8.0 kai ellhnika

Nikolaos Dionysopoulos nikosdion at yahoo.gr
Thu Sep 6 20:17:01 EEST 2001

Steve Stavropoulos wrote on Πεμ 06 Σεπ 2001 13:02:

> On Thu, 6 Sep 2001, Nikolaos Dionysopoulos wrote:
>
>> Prosfata egkatesthsa to Mandrake 8.0 (kerne 2.4.3, KDE 2.1.1 me XFree
>> 4.0.3). Ola kala kai agia, alla exw dyo problhmatakia poy aforoun sta
>> ellhnika.
>>
>> 1.Enw se ola ta filesystems blepw mia xara ellhnika, se Joliet CD-ROMs
>> kai CD-Rs blepw mono erwthmatika. Exw mia empneysh oti kati prepei na
>> peiraksw sto fstab alla logw eksetastikhs den prolabainw na to psaksw :(
>>

>  Kane compile ton kernel kai baltou sto option gia defalut NLS to
> iso8859-7. 8a to breis sto Filesystems-->Native Language Support (h kapws
> etsi)
>
> Kai fysika mhn 3exaseis na baleis to nls_iso8859-7 module.

Epeidh eixa to idio akribw problhma me to Mandrake 7.2 (kernel 2.2 & kernel
2.4.5) pali me XFree 4.0.3 kai KDE 2.1.1, eixa kanei compile me NLS
ISO-8859-7 support enswmatwmenh ston kernel (oxi module) kai default
charset to ISO-8859-7. Pragmati, se sklhrous diskous leitourghse, alla pote
se Joliet CD-ROMs! Einai na trellenesai, dhladh. Pws ginetai sto sklhro
disko EXT2 kai FAT32 na mou deixnei ellhnika kai sto Joliet oxi? Elpizw na
hmoun ligo pio diafwtistikos twra. :)
--
Nikolaos Dionysopoulos,
Student of Mechanical Engineering @ AUTh, Greece