Proxy Recommendation

Pavlos Parissis p_pavlos at otenet.gr
Tue Sep 4 17:20:01 EEST 2001

When the time was Mon, 3 Sep 2001 12:30:35 +0300, Sagris Panagiotis wrote....

 Sagris->Kalhmera se olous
 Sagris->
 Sagris->Tha hthela ta fwta sas se ena themataki pou proekupse.
 Sagris->Thelw na sthsw Proxy Server Linux sthn etaireia, ws edw kala. Meta apo
 Sagris->suzhthsh me ena filo mou proteine REDHAT 7.1.
Gia proxy tha sou proteina ton Squid, to exw kai sth etairia kai spiti kai paizei teleia.
Twra apo oti vlepw psaxneis kai dinomh alla gia na mhn ksekinhsei pali kanena polemos opws eipe kai
o filos
mou, kane mia volta apo ta sxetika site kai pare oti proteimas esu.
Olla katvathos Linux einai.
Twra gia to kostos pou les,egw phga proxtes papasotiriou gia books kai h deluxe redhat 7.1 eixe
33.000 twra 'h o
polhths den hksere ti tou ginete 'h apla thn akrivhne!

Filika,
Pavlos

I love having the feeling of being in control
while i have the sensation of speed

The surfer of life