Proxy Recommendation

Sagris Panagiotis psag at dhs.gr
Tue Sep 4 11:06:03 EEST 2001

Kalhmera se olous

Tha hthela ta fwta sas se ena themataki pou proekupse.
Thelw na sthsw Proxy Server Linux sthn etaireia, ws edw kala. Meta apo
suzhthsh me ena filo mou proteine REDHAT 7.1.
Pairnw kai egw loipon ( olo xara pou lete paidakia ) ton Papaswthriou
thlefwno, vgainei o paidaras o pwlhths tou lew thelw blah, blah, blah -
shmeiwsh: egv exw meinei sto paketo 5.x pou kostizei 15000 drx kai me
sticker RedHat parakalw - kai mou petaei to paramuthi: " RedHat 7.1 Deluxe
39000 drx, Professional 94000 drx kai me ena DVD mesa alla kai to
administration CD ??? ".
Kai h erwthsh twn 100.000 drx einai: Ti na parw?

Etsi pou lete sunebei kai meta to sock eipa na zhthsw thn bohthia sas.

Parakalw apanthste me proswpiko ean den endiaferei thn lista.

Euxaristw polu.

Sagris P. psag at dhs.gr