Unstable kernel

DJ Art djart at linux.gr
Sat Sep 1 11:30:02 EEST 2001

On Friday 31 August 2001 19:53, Pavlos Parissis wrote:

> oxi den einai provlima hardware dioti me ton 2.4.5 pote den kollise
> kai oti na ekana. Kai pistepse me kanw gera test 4 compile
> sixronos,transfer apo win pc mesw samba,kai genika to fortono to
> mhaxnhma.

Σε μένα πάντως ο 2.4.9 (ο κανονικός, ούτε καν ο ac) δουλεύει τζάμι. Και
δεν το λέω έτσι, το έχω ξεσκίσει το μηχάνημα στα compile εδώ και 2
μέρες και δεν παρουσίασε τίποτα (και δεν ήταν απλά compiles, ταυτόχρονα
με αυτά έγραφα CDs και κατέβαζα από το Internet ...)

Βέβαια, υπάρχει ένα μεγάλο ερωτηματικό εδώ πέρα. Εγώ χρησιμοποιώ 2
gccs. Gcc 2.95.3 για να κάνω compile τις εφαρμογές και egcs 2.91.66 για
να κάνω compile τους πυρήνες.

Γενικά, η εμπειρία μου με τους 2.4.χ λέει πως είναι stable kernels.
Eίχα ελάχιστα προβλήματα, κι αυτά δεν ήταν σταθερότητας, ήταν bugs (τα
οποία κλασσικά διόρθωναν στην αμέσως επόμενη έκδοση)

Από κει και πέρα, να κοιτάξεις τί γίνεται με την ψύξη της CPU σου. Δεν
αποκλείεται η μέρα που σου κόλησε το μηχάνημα να ήταν από τις πιο
ζεστές :)

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?