Unstable kernel

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Sat Sep 1 00:12:33 EEST 2001

Hello Steve!

  On 31 Aug 01, Steve Stavropoulos wrote to All with subject "Re: Unstable
kernel":

 >>  Steve->
 >>  Steve->Bab, bad, VERY bad idea. Mallon den exeis gnwrisei ton
 >>  Steve->OOM gia ayto fainesai toso 8aralleos!
 >> Oxi poios einai aftos?
 >>

 SS>  OOM Killer. Otan sou gemisei h mnhmh 8a kanei thn emfanish tou
 SS> kai 8a arxisei na skotwnei en psyxrw oti process bre8ei sto diaba tou.
 SS> Kaneis logikos an8rwpos den nomizw pws 8a h8ele idiaiteres epafes me
 SS> ton en logw kyrio.

AKRIBWS AYTOS einai o logos poy den xrhsimopoieis swap se critical servers.

An peis sto management "ferte moy 1GB mnhmh giati o server kanei swap kai
ka8ysteroyn ta processes", den prokeitai na pareis pote mnhmh, isa isa poy
mporei na sou paroyn kai th mish poy exeis giati o diey8ynths 8elei na treksei
Windows XP.

An peis sto management "ferte moy 1GB mnhmh giati psofaei o eswterikos Napster
server kai o www server me tis tsontes" tote na deis pws 8a kseskistoyn na sta
feroyn.

Etsi ki alliws, swap kseswap an kseperaseis to synoliko orio ths VM, eisai se
OOM situation - ti einai kalytero, na exeis 2gb VM h 2gb ram? :>

--
Christos Ricudis

In God we trust.
All others must present a valid X.509 certificate.