I never thought I'd come to this, what's this aaaaaaaaall about?

Giorgos Pallas gpall at hal.csd.auth.gr
Tue Oct 30 18:57:01 EET 2001

----- Original Message -----
From: "Simos Varelakis" <Simos at Webgr.net>
To: "Kefalas Apostolos" <apollo at hellug.gr>;
<linux-greek-users at lists.hellug.gr>
Sent: Τρίτη, 30 Οκτωβρίου 2001 18:42
Subject: RE: I never thought I'd come to this, what's this aaaaaaaaall
about?

> Giorgos Pallas wrote:
>
> > emena i aporia mou egkeitai sto eksis : oi misoi kathigites sti sxoli
> > (pliroforiki thessalonikis) lene oti :
> > 1 Kbit = 1000 bits
> > kai oi alloi misoi :
> > 1 Kbit = 1024 bits
> >
> > mipws isxyei to deutero an prokeitai gia megales times twn bits ?
>
> Πόσο μεγάλες δηλαδή??? Πάνω απο 50 κιλά???

> ean kai den exw parakoloutheisei to thread
> 2^10 panta 1024 den dinei ?

oxi, gia des edw :

gpallas at postmortem:~$bc -l
bc 1.05
Copyright 1991, 1992, 1993, 1994, 1997, 1998 Free Software Foundation, Inc.
This is free software with ABSOLUTELY NO WARRANTY.
For details type `warranty'.
2^10
1027
2^10
1019

twra, pera apo tin plaka mou fainetai apisteuto oti den yparxei symfwnimeno
to an ta 1024 i ta 1000 bits kanoun ena kbit. Alla, ti lew; Edw, apo to mail
kapoiou allou pou edine ena tmima tou LARGE file how-to elege oti to 1 KB
einai 1000 bytes... HMARTON, auto toulaxiston to eixame gia sigouro...

gpall