UNIX 1097!?

Evangelos Tripolitakis tripol at mhl.tuc.gr
Tue Oct 30 17:36:01 EET 2001

xexexeex...

merika excerpts apo movies...

*jurassic park etrexe ena irix variant se kati yperoxa sgi
*terminator i (loading command.com (an kai oxi unix klassiko)  :)
*The NET (oxi to kanali alla me th santra bullock na plhktrologei ipv6
diey8ynseis sto mac ths (125.335(!!!).25.45) protou vgei to ipv6 )))

news:mailman.1004300894.30260.linux-greek-users at lists.hellug.gr...