gcc downgrade

Karapantelakis Athanasios karapant at csd.uoc.gr
Fri Oct 26 21:46:01 EEST 2001

Hello all.

Kat'arxhn na eyxaristhso olous osous me voithisan gia tis rythmiseis sto
netmod :)
    Eno prospathisa na kano compile ton MPlayer-0.50, to arxiko
configuration script evgaze lathos sthn ekdosh tou gcc (gcc-2.96-0.48mdk)
legonats pos prokeite mia custom ekdosh ths red-hat poly buggie me polla
lathh sto compilation. Eprepe na kano downgrade stin ekdosh 2,95. H ekdosh
afth tou compiler ypatxei ( ypo morfh rpm) sto 1o cd tou mandrake 7.2.
prospathisa loipon me thn entolh rpm -u na egatastiso thn palia ekdosh pano
stin kainourgia (ap'oti kesro to rpm ftiaxnei aftomata ta dependencies). Mou
vgazei mhnyma lathos kai mou leei oti toso h parametros -u oso kai h
parametros --uninstall den xrhsimopoiountai pleon (?) kai anti aftou na
xrhsimopoihso thn erase (-e). To kano kai mou leei oti den mporei na svisei
to gcc kathos yparxei dependency me ton Xserver.
    Epeidh isos kati mou diafefgei, h kati kano ego lathos tha mporouse
kaneis na mou pei pos na egatastiso thn palia ekdosh tou gcc kai na
apegatasthso thn trexousa ? H distro pou exo einai Man8.

    Eyxaristo,

    Karapantelakis Athanasios
    Computer Science Department