Caller ID logging (Was: Re: minicom)

Παπαδογιαννάκης Βαγγέλης papas at wise.gr
Fri Oct 26 06:11:00 EEST 2001

Alexandros Papadopoulos <alex at picturebooks.gr> wrote:

> broken link :(
> Dystyxws sth selida yparxei ena download link pou deixnei se arxeio pou den
> yparxei. Opoios to exei, as enhmerwsei gia to pou mporw na to brw.
>
> epishs, giati blepw giapwnezika anti gia ellhnika sto from: header sou?
> Μην φταίει το charset US-ASCII και τα 7-bits?

gia to link: ta paidia apo to hellug, sigekrimena rota ton sbolis at hellug.gr, aftos 8a kserei.
Gia prog tora, an 8es mporo na sou steilo to diko mou (mono pou den kanei logging, an kai einai geleio kati tetoio). Afto pou kanei einai na psaxnei se mia mysql basi gia to tilefono kai to stelnei me smb se ena mixanaki pou trexei windows kai winpopup. An ksereis ligo perl, 8a ta vreis efkola einai kai customized gia ton efialti pou legetai netmod :)

Gia ta headers, sou orkizomai stin pitsa pou troo oti o vlakas sylpheed ftaiei gia ola. Mporo na sou steilo screenshot me ti ri8misi pou tou leei na ta stelnei iso8859-7, alla fey, me agnoei epidiktika. Se ena allo mou mixanima doulevei kanonika, pou exo peiraksei to source. Ora gia anavathmisi, pao na katevaso ton kainourio, einai kai ligo palios aftos pou exo...

Gia ta X-headers, sou apantisan, ego den ksero apo #mail. (to # einai logokrisia). Pantos skeftika oti afou mas parakolou8oun pou mas parakolou8oun, as tous diskolepsoume ligo ti douleia. Alla prepei na kano ena update, na valo pio kainouria, px taliban, afganistan, anthrax wtc, flight lessons, k.lp.

Fisika kanei kai poli kalo .signature :^)

--
Vagelis Papadogiannakis
http://www.wise.gr
papas at wise.gr