Caller ID logging

Fanis Dokianakis madf at hellug.gr
Fri Oct 26 05:05:01 EEST 2001

On Fri, Oct 26, 2001 at 01:37:13AM +0300, Alexandros Papadopoulos wrote:
> Howdy all.
>
> Kanw fork aytou tou thread kai erwtw an yparxei tropos na afhsoume ena PC na
> trexei minicom kai na katagrafei ta caller IDs pou deixnei to netmod se log.
>
> Dhl, o,ti blepoume se real-time me thn ats82=76, na ginetai logged se ena
> arxeio sto disko.
>
> Ginetai?

Fisika kai ginete, yparhoun para polla caller id programmata.
Ena search sto freshmeat.net tha vgalei pano apo 20 apotelesmata.

Ego pantos xrhsimopoio to "el cid"[1] epeidi einai shetika eykola
"hackable" (c-only) kai anakateyhtino to output se ena set scripts.

Fanis

[1] http://linux.wku.edu/~sporadic