Comparing apples & oranges (was jsp vs php)

Παπαδογιαννάκης Βαγγέλης papas at wise.gr
Fri Oct 26 00:41:01 EEST 2001

On Wed, 17 Oct 2001 03:24:45 +0300 "Yannis Kotsinos" <zookie at med.auth.gr> wrote:

> [...]
> client-side, idiaitera an den pernaei apo kapoioy eidoys parsing. Sigoyra
> mporeis na krypografhseis ta dedomena soy, mporeis epishs kai na elegxeis
> tyxon modifications, alla ayto pros8etei ena fobero overhead amfibolhs
> poiothtas (ie. disabled cookies... toys diwxnoyme???) poy 8a mporoyse na
> apofeyx8ei katey8eian mia kai kalh me ena session object. Den eipa oti h
> php den einai a3iologh, isa isa pisteyw akribws to anti8eto. Alla tetoia
> akribws limitations einai poy den mporoyn na thn topo8ethsoyn sthn amesws
> epomenh kathogoria poy legetai enterprise solution.

ma... den einai diskolo akoma kai disabled na einai ta cookies na kouvalas to PHPSESSIONID. Afto pou leei o nikos, einai dinato kai xoris xrisi cookies. I ipostiriksi sessions stin PHP einai ipervolika kali.

> Dystyxws omws exei metatrapei se ena eidos modas kai ayto synh8ws shmainei
> downgrade. Koinws 8a gemisei o topos phpNuke, easy to install, with many
> features, plug and play, with COM support!?!?!. Soy 8ymizei tipota ayto?
> Koinws anti na koita3oyn ekei sto zend pws na pros8esoyn dynatothtes
> katapiasthkan me to marketing ths ypo8eshs antagwnizomenoi malista ti? thn
> asp???... kai PWS legontas pws to explicit data casting einai xasimo
> xronoy??? Makari na bgw la8os (isws apo thn aproblepth open source
> koinothta).

To explicit data casting einai ontos xasimo xronou afou sou dinei tin dinatotita na kaneis cast argotera (min ksexnas kai to === pou oxi aplos elegxei timi, alla kai tipo metavlitis). Pantos ekei sti zend, kanoun foveri douleia, i dinatotites pou vazoun einai antistrofos analoges me to 0.0.1 pou pros8etoun ka8e fora.

> [...]
> pros8eseis functionality se mia sobarh efarmogh, giati na mh to kaneis se
> java poy ola ayta einai built in? Mpam, exception me th mia, ena catch kai
> ante sth mama soy poy 8a moy baleis malformed input mpagasa. 8a exeis kai
> th javascript gia client side elegxo alla ayto *kyriws* gia na glytwseis
> to load apo ton server. Stenaxwriemai omws giati kaneis den anefere to
> ekplhktiko, fobero, apisteyto pleonekthma poy exei h php logw katagwghs
> ths gia user input parsing kai to zhleyoyme oloi oi alloi...  Ma fysika ta

einai poli pio xronovoro kodikovoro kai porovoro to exception handling se perivalon web pou ola einai ``gramika'', apoti enas elegxos meso px mias function gia tin or8otita tou malformed input (BTW: den iparxei malformed input, ola na ta perimenoume apo to dummy user). Se mia standalone efarmogis nai, java, alla sto web?

> ma giati na to kaneis ayto??? :-)

gia emporikes efarmoges den 8a eixe noima mia kai oloi apaitoun certificate, alla gia diki sou xrisi den 8a itan kati teleio? (no ssl/tls?)

> pantws an exeis kapoio url na moirasteis, akoygetai poly endiaferon gia
> source browsing!

Simfono kai epafksano, kai parakalo to niko an exei kati proxeiro na mas taisei...

--
Vagelis Papadogiannakis
http://www.wise.gr
papas at wise.gr