I never thought I'd come to this, what's this aaaaaaaaall about?

Kostas Liakakis kostas at skiathos.physics.auth.gr
Wed Oct 24 12:41:01 EEST 2001

"Christos Ricudis" <ricudis at paiko.gr> wrote in message
news:MSGID_2=3A413=2F11.98=40fidonet_4f69035b at fidonet.org...
> Hello Kostas!
>
>  KL> Nai mana mou, alla auth ton 24dbi einai kateu0yntikh me euros 10
>  KL> moires V kai 5-6 H.
>
> Ma ayto akribws ekfrazei to noumero twn 24 db*I* - thn entash pediou
metrhmenh
> STON KYRIO LOBO, *anaforika* me thn isotropikh keraia.

Xhrsto exeis apolyto dikio...

Diabazontas kalytera auta pou egraspes syneidhtopoihsa oti milousa gia thn
isodynamh isotropikh ekpomph... Ontos gia na exeis thn idia entash se
apostash R me thn kateu0yntikh 25mW, 0eleis isotropikh ekpomph 6.3W.

Tora gia to ti ginetai sto 1m, isos se epireasoun kai oi deutereuontes
loboi, alla feu... edo xasame ta auga kai ta pasxalia...

-K.