I never thought I'd come to this, what's this aaaaaaaaall about?

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Tue Oct 23 17:58:01 EEST 2001

On Tue, Oct 23, 2001 at 05:49:11PM +0300, Nick Andrik wrote:

> Egw milhsa gia Hz...
>
> sta bytes safws kai 10^3 =~ 2^10....
> opote 1KByte=~100Byte..
> alla bebaia... me ton kako logo sto stoma panta ayth h lista...
> ;-)>

Bres mou mia monada metrhshs opou to Kilo den einai *1000 kai to Mega den einai
*1000*1000 kai 8a sou pw mprabo...

To pro8ema kilo e3' orismou shmainei *1000 kai antistoixa e3' orismou to Mega.

Mhn 3exasoume ki auta pou 3eroume re paidia...

--
[george daflidis-kotsis - systems admin,web/e-commerce - gdk at demon.net]
["I grow old always learning" - "I know one thing that I know nothing"]