I never thought I'd come to this, what's this aaaaaaaaall about?

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Tue Oct 23 11:41:14 EEST 2001

Hello Spiros!

  On 23 Oct 01, Spiros Tzavellas wrote to Christos Ricudis with subject "Re: I
never thought I'd come to this, what's this aaaaaaaaall about?":
 >> PWS STO DIAOLO ekshgeite stous geitones oti h Paraflextor 24db
 >> 802.11 keraia poy bazete sthn taratsa sas DEN einai "keraia
 >> kinhths thlefwnias poy ekpempei radienergeia kai prokalei
 >> karkino sta paidia mas" ?

 ST> 1) den 8a ebazes keraia pou "ekpempei radienergeia" panw apo to
 ST> kefalh sou

"Eisai trelos episthmonas computeras poy einai olh th mera mprosta se ena
ypologisth me kokkina matia ktl ktl, an sou dinane ena pyrhniko antidrasthra 8a
ton ekrybes sto ypogeio sou kai 8a'leges oti einai fournos".

Mallon den exeis antimetwpisei pote sou geitones.

 ST> 2) den exei kamia sxesh me kinhth thlefwnia
 ST> 3) ta 2.4GHz einai free kai ekpempei opoios 8elei

"Egw blepw mia keraia NA! 8eleis na peis oti OLO AYTO TO TERASTIO PRAGMA DEN
KANEI ZHMIA STHN YGEIA MAS?"

Ase poy einai ikanoi na mazepsoyn ki allous geitones kai na kanoyn diadhlwsh
eksw apo to spiti sou me panw "eksw oi keraies toy 8anatoy", to exoyn
ksanakanei

 ST> 3) uparxei usb adapter me drivers gia Linux h FreeBSD;

BTW. Ebala ena Orinoco PCI-to-PCMCIA bridge sto PCi moy. Sto linux douleyei
apsoga, sto FreeBSD douleye apsoga mexri poy KATI ekane assign ena IRQ poy de
goustare to FreeBSD kai dialy8hke to synpam. Psaxnw akoma lysh, an kai otan th
brw I'll post.

--
Christos Ricudis

In God we trust.
All others must present a valid X.509 certificate.