I never thought I'd come to this, what's this aaaaaaaaall about?

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Tue Oct 23 11:26:00 EEST 2001

Hello Spiros!

  On 23 Oct 01, Spiros Tzavellas wrote to Christos Ricudis with subject "Re: I
never thought I'd come to this, what's this aaaaaaaaall about?":

 ST> 1) to diktuo sou einai 802.11(FHSS kai DSSS me 2Mbps) h
 ST> 802.11b (DSSS 11Mbps);

To diktyo moy perilambanei o,ti sto diaolo mporeis na fantasteis, mexri kai
Metricom Ricochet wireless modems.

 ST> 2) pou mporw na brw kalwdio LMR-400 kai poso peripou exei;

Kalh erwthsh, ama ma8eis thn apanthsh pes moy thn kai mena. Otan esteila mail
sthn TMS gia na rwthsw poios einai o antiproswpos toys edw, moy eipan 'Den
exoume, 8eleis na gineis esy? Xreiazesai MONO 44.000$ kefalaio. Telika
parhgeilla mia 20aria metra typopoihmeno LMR400 me connectors apo thn Design
Data (01-6777007), to plhrwsa ta malliokefala moy kai to phra meta apo enamish
mhna.

 ST> 3) uparxei usb adapter me drivers gia Linux h FreeBSD;

USB adapter? Ti akribws ennoeis?

 ST> 4) karta me connector gia ekswterikh keraia (ektws apo
 ST> thn Lucent WaveLan);

Cicso/Aironet, kai nomizw Proxim.

 ST> 5) an exei kanei kapoios link mesa se polh kai xwris kalh
 ST> optikh epafh;

Dyskolo.

Anarwtiemai an mporw na xrhsimopoihsw 2 antennas back-to-back san passive
repeater sth stegh toy papara poy me empodizei na dw thn polh, kai ti loss 8a
exw.

--
Christos Ricudis

In God we trust.
All others must present a valid X.509 certificate.