I never thought I'd come to this, what's this aaaaaaaaall about?

Άγγελος Οικονομόπουλος lydwigvernon at yahoo.co.uk
Tue Oct 23 01:21:01 EEST 2001

Christos Ricudis wrote:

> Hello All!
>
> Mia erwthsh:
>
> PWS STO DIAOLO ekshgeite stous geitones oti h Paraflextor 24db 802.11
> keraia poy bazete sthn taratsa sas DEN einai "keraia kinhths thlefwnias
> poy ekpempei radienergeia kai prokalei karkino sta paidia mas" ?
>
> --
> Christos Ricudis
>
> In God we trust.
> All others must present a valid X.509 certificate.

Mia praktikh lush 8a htan na th ntuseis kai na thn parousiaseis san to
skiaxtro ths geitonias, 8a se euxaristhsoun kiolas (tetoiou eidous luseis
exoun dikaiw8ei istorika, gia na mhn pw oti htan, einai kai 8a einai to
mono meso gia thn texnologikh proodo).

Kai pou na ma8oun oti erxontai daimones kai sou paradidoun thn allhlografia
sou...
--
¨If geiger counter does not click,
the coffee, she is just not thick¨