Xrhsima tutorials etc

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Mon Oct 22 22:34:01 EEST 2001

On Mon, 22 Oct 2001, [iso-8859-7] Stratos Laspas wrote:

>Epeidh kata kapoion tropo exw kataferei na diabasw mono ta sxolia kai
>tis apanthseis sxetika me ta "xrhsima tutorials", mhpws mporeis na

Gia thn istoria :

O titlos einai daneikos apo arketa diadedomenes ston typo kai
sta periodika th dekaetia toy '80 diafhmiseis parakmiakwn bibliwn
toy styl "pws na xasete 4.49E19 kila se 3 meres", "pws na kerdisete
perissoteres gynaikes", ktl ktl ktl, oles twn ekdosewn "Ta Xrhsima
Biblia toy Antwnh Oikonomoy".

Ta 8ymatai kanenas?

--
Christos Ricudis