Telnet as root

Evris the Pelvis evris at source.gr
Mon Oct 22 20:41:01 EEST 2001

Steve Stavropoulos wrote:

>  To plhktrologio sta win einai diaforetiko kai se kanei na grafeis la8os
> to password!
>  Ayth einai h monh logikh e3hghsh pou mporei na dw8ei. Dokimase na
> alla3eis password sto root kai na baleis kati poly aplo me mono grammata
> kai des an yparxei h idia symperifora.

wild guess:
exeis sto password ton xaraktira ^ (dinami).
dokimase se mia bara IE na ton grapseis kai tha katalaveis to problima
me to win pliktrologio.
den ksero an to kanoun ola ta win me ton ^ i kai me allous.
simfono, allakse to pass kai ksanadokimase, afou les oti apo linux se
afinei na kaneis telnet os root, kati tetoio tha einai ...