Telnet as root

Yannis Kotsinos zookie at med.auth.gr
Mon Oct 22 17:56:01 EEST 2001

Spyros Dimas <Spyros.Dimas at liaison.gr> says:

>George Daflidis-Kotsis wrote:
>>
>>To na apenergopoihseis to identd request se authn thn periptwsh 8a htan
>>kako kata th gnwmh mou.
>>
>>Filika.
>>

>Sygnomi, den gnorizo kai polla gia to thema, alla ti sxesi exei to mIRC?
>Kati pio eukolo?

Kati pio aplo kai pio consistent:

afhse kata meroys to telnet, kai gyrna to se ssh. Des to inetd.conf
(/etc/inetd.conf) soy, comment out th grammh poy exei to telnet,
uncomment th grammh poy anaferei to ssh, kai katebase ton putty gia
free (me yposthriksh ssh2) windows client. Kai mia poy eisai ekei
apenergopoihse genikotera pragmata poy den xreiazesai (ftpd, finger,
time ktl, ktl, analoga) :-)

se periptwsh poy den exeis to ssh egkatesthmeno, des sta cd's ths
dianomhs soy kai pros8ese to, an exeis Suse, RedHat 8a einai poly
eykolo.

Ton putty (sic) 8a to breis edw:

http://www.chiark.greenend.org.uk/~sgtatham/putty/download.html

mporei na mhn einai SOLVED, alla einai kalytero :-)
--
"Our generation has had no Great
Depression, no Great War. Our war is