kernel 2.4.10 kai taxuthta

Άγγελος Οικονομόπουλος lydwigvernon at yahoo.co.uk
Mon Oct 22 16:36:01 EEST 2001

Dimitris Stasinopoulos wrote:

> On Monday 22 October 2001 19:32, Άγγελος Οικονομόπουλος wrote:
>> NKanellopoulos wrote:
>> > Καλημέρα.
>> > Έβαλα πυρήνα 2.4.10 και έχω την εντύπωση ότι υπάρχει
>> > κάποια αισθητή επιτάχυνση στο σύστημα. Π.χ. το gimp
>> > ανοίγει πολύ πιο γρήγορα. Έχει παρατηρήσει κανείς
>> > άλλος κάτι αντίστοιχο;
>> >
>> > Νίκος Κανελλόπουλος
>>
>> Oles oi fhmes sxetikes me to 8ema sumfwnoun. H vm tou 2.4.10-linus einai
>> ais8hta kaluterh apo th 2.4.x , x<10. Gia x>=10 kai an baleis kai ta -ac
>> patches ta benchmarks einai 3eka8ara: uparxei megalh diafora apo load se
>> load kai ka8e fora diaforetikh vm apodidei kalutera. Diafora (pros to
>> arketa kalutero) parathrhsa apo 2.4.7 se: 2.4.12-ac2 (me to preemptible
>> kernel patch (oxi to low latency)), 2.4.12-ac2, 2.4.12. Bebaia pleon
>> bootarw 2.4.7 giati kai oi treis(!) odhghsan se freeze to mhxanhma.
>> Eimai sxedon sigouros oti paizei rolo h sblive! (to eida dei kapou,
>> kapote) alla prepei na to psaksw.
>
> Ego pali piga apo 2.4.0 se 2.4.12 kai den eida kamia diafora (dual P3 750,
> 320mb ram)

Profanws afou oi 2.4.10 kai panw (tou linus) xrhsimopoioun thn idia vm (tou
andea arcangeli). Stous phrunes tou Cox (-ac) e3akolou8ei na
xrhsimopoieitai h vm tou Rick Van Riel h opoia beltiw8hke dramatika apo ton
2.9-ac* kai meta. Kapou omws phre to auti mou oti kai o ac 8a alla3ei se aa
(arcangeli) se kana duo phrunes...
Den mporw na exw texnikh apopsh alla quoting Matt Dillon[0]:
" I will admit to wanting to take a clue-bat to some of the people arguing
against Rik's VM work who simply do not understand the difference between
optimizing a few nanoseconds out of a routine that is rarely called verses
spending a few extra cpu cycles to choose the best pages to recycle in
order to avoid disk I/O that would cost tens of millions of cpu cycles
later on. It is an attitude I had when I was maybe 16 years old... that
every clock cycle matters no matter how its spent. Bull! "

Kai apo oti 3erw o aa xrhsimopoiei mia aplh LRU list

(Anoigw th suzhthsh gia na akoustoun kai alles "fhmes"[1])

[0] FreeBSD VM
[1] Opoios mporei ekfrazei kai texnikes apopseis
--
¨If geiger counter does not click,
the coffee, she is just not thick¨