Totally OT: Remo Vips (was [OT] Pascal Keyboard)

Yannis Kotsinos zookie at med.auth.gr
Mon Oct 22 16:11:01 EEST 2001

Vasilis Vasaitis <vasilis at ctima.uma.es> says:

>Yannis Kotsinos wrote:
>
>> ypo8etw oti 8a prepei na akoyw 3 wres koreatikh poihsh...
>
>   Όχι, λυπάμαι, αυτό δεν είναι αρκετό. Θα πρέπει να ακούς για τρεις
>ώρες την ποίηση των *Vogons*. Επειδή όμως είμαι στις καλές μου, δεν
>χρειάζεται να μπεις και στον ειδικό ενισχυτή...

ena quick search sto google moy 3ana8ymise oti kapote prepei na to
diabasw ayto to biblio...

(an kai moy fainetai pws den exeis akoysei thn perigrafh toy tsiun gia
to anoigma enos loyloydioy katw apo to apalo aggigma toy hlioy.)

--
"Our generation has had no Great
Depression, no Great War. Our war is