Provlima se Squid server

Apostolos Katsinikas cgk at otenet.gr
Mon Oct 22 12:00:01 EEST 2001

On Mon, 22 Oct 2001, Nikos Ladis wrote:

> Mou fenetai periergo na halane ta netmode meta apo 6 imeres ola ( den paizoun
> oute me reset alla paramono an allakso siskevi).
>
> ehei pesei kaneis se paromoia periptosi?

Σε πολλές παρόμοιες περιπτώσεις τα τελευταία 2 χρόνια. Οπότε είναι
εσωτερικό πρόβλημα (hardware πιθανόν) του netmodem όσον αφορά τη ζεύξη των
δυο καναλιών. Με το 1 κανάλι δεν είχα ποτέ πρόβλημα.

Εχει βγεi το νέο netmod (usb). Βλέποντάς το παρατήρησα πως είναι πολύ
καλύτερη συσκευή απο το προηγούμενο. Θέλω βέβαια και να το δοκιμάσω γιατί
άλλο εμφάνιση κι άλλο λειτουργικότητα. Σε ερώτηση στον ote για
πιθανότητα αντικατάστασης του παλιού με νέο δεν πήρα απάντηση (ή καλύτερα
να μη πω την απάντηση).

Ερώτημα όμως σχετικό με αυτό. Δεν έχω ασχοληθεί με usb modem σε lin. Εχει
ασχοληθεί κανείς να μας πει τυχόν προβλήματα ή ρυθμίσεις που πρέπει να
γίνουν;

Φιλικά,
Αποστόλης