Totally OT: Remo Vips (was [OT] Pascal Keyboard)

Yannis Kotsinos zookie at med.auth.gr
Mon Oct 22 10:56:01 EEST 2001

ricudis at paiko.gr (Christos Ricudis) says:

>Hello Evris!
>
>  On 19 Oct 01, Evris the Pelvis wrote to Christos Ricudis with subject "Re:
>[OT] Pascal Keyboard":
>
> EtP> ekeina ta viperakia "Remo Ouiliams o Eksolothreftis" pou
> EtP> den ta kanete tipota kai apla mazevoun skoni sta rafia sas
> EtP> (gnorizeis to provlima mou me tis sylloges).
>
>Ma ti les poy den ta kanoume tipota, egw polles fores ta katebazw kai ta
>ksanadiabazw, otan bariemai ton SAS Prigkhpa Malko Linge kai 8elw na diabasw
>kati toso tragika geloio poy ginetai cult. Remo Williams RULES!.

i don't FUCKING believe it....

PLLZZZZZZZZ, gonypeths parakalw!!!! dwste moy url!

(nai eimai hoarder, alla exw bare8ei na ta psaxnw se ola ta second
hand - eixa brei 4 sto nayarino alla ayto htan :-(

To sygkroysh dolofonwn to exete? ayto me th monomaxia remo nouits???

h to allo, h paraxara3h toy aiwna me to cyborg???

(i don't, do not, will not believe it!!!!)
--
"We are a generation raised by women.I'm
wondering if another woman is the answer."