loader

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Fri Oct 19 13:41:01 EEST 2001

Hello Giorgos!

  On 19 Oct 01, Giorgos Keramidas wrote to (Panagiotis Malakoudis with subject
"Re: loader":

 >> tou alla xrisimopoiontas gyro sta 100 anoixta relays kai me 100
 >> diaforetika false accounts. Pos to koveis ayto???

 GK> Me RBL.  Dustuxos to Internet den einai to happy playground pou

Ki an DEN xrhsimopoiei relay? Gia ksanades toys headers pou sou steila.

Kapoios poy exei ena DSL h Cable connection aplws afhnei to mhxanaki toy 2
meres na stelnei SPAM aberta. Ante kopston.

--
Christos Ricudis

In God we trust.
All others must present a valid X.509 certificate.