Form/Report Designer

NKanellopoulos nkan at profile.gr
Wed Oct 17 11:08:01 EEST 2001

Δε πρέπει να είναι πολύ δύσκολο να φτιάξεις μόνος σου.
Έτσι θα μάθεις και το api της βάσης. Όποιος δεν έχει τι
να κάνει φτιάχνει ένα frontend για [postgre|my]sql. Άρα
μπορείς να τροποποιήσεις έτοιμο κώδικα για KDE.
Φαίνεται μια-δυο μέρες δουλειά, και θα μάθεις ένα
σωρό πράγματα...

Νίκος Κανελλόπουλος