tar command

Pavlos Parissis p_pavlos at otenet.gr
Mon Oct 15 20:40:01 EEST 2001

When the time was Mon, 15 Oct 2001 19:40:41 +0300, Christos Ricudis wrote....

 Christos->Hello Pavlos!
 Christos->
 Christos->  On 15 Oct 01, Pavlos Parissis wrote to All with subject "Re: tar command":
 Christos->
 Christos-> PP>  Spyros->Exo mia aporia sxetika me tin leitourgeia tis entolis
 Christos-> PP> tar cNpf (syggekrimena den katalabaino tin leitourgeia tis
 Christos-> PP> parametrou N).
 Christos->
 Christos-> PP>        -N, --after-date DATE, --newer DATE
 Christos-> PP>               only store files newer than DATE
 Christos->
 Christos-> PP> ara afto pou katalavenw einai oti an mesa se ena archive tar
 Christos-> PP> thelw na valw files mono me hmeromhnia pera apo afth pou tha
 Christos-> PP> kathorisw tha thesw -N date.
 Christos->
 Christos->Ws synh8ws, den epiases to nohma. Na se boh8hsoume ligo. Ti mera peftei h
 Christos->9/11/2001? Trith h Paraskeyh?
Analoga, an to metras san tou amerikanoun tote Trith an oxi tote Paraskevh.
Egw to edwsa me etsi epeidh sto sistima mou den to exw kanei na deixnei thn date se morh dd/mm/yy
alla to exw
afhsei mm/dd/yy
Twra an to paidi thelei kai kala date as dwsei kati tou stil:
tar -N Monday -cf Mailtest.tar Mail

Diko tou thema.
Pavlos

--
I love having the feeling of being in control

The surfer of life