SuSE 7,3 os desktop.

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Mon Oct 15 19:47:01 EEST 2001

On Mon, 15 Oct 2001, Evangelos Tripolitakis wrote:

> pote moy re gamwto den sympa8hsa thn SuSe(L)
> to mono kalo poy panta eixan oi distro ths htan oti eixan
> mesa wraia paketakia (emulators/games/MySQL (poly prin thn Redhat))

 Wraia paketakia nai. Pio polla apo osa prepei nai. Kakopaketarismena NAI.

 To cdaki PowerTools ths RH to exeis koita3ei pote?
(emena den mou aresei bebaia kai kala kanoun kai den 8a to 3anabgaloun)

> P.S. Den 3erw ean to exete parathrhsei alla oi xeiroteres ekdoseis
> ths RedHat einai oi *.0 kai oi kalyteres oi *.2 ... akoyw gnwmes...

 Sigoura! Kai me ntrantaxta epixeirhmata:

5.2 	Koryfh!
6.0	Tipota spoudaio
6.2	Ligo pio panw apo thn koryfh!!!
7.0	Aparadekto!