tar cNpf

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Mon Oct 15 19:41:00 EEST 2001

Hello Gildor!

  On 15 Oct 01, Gildor Inglorion wrote to All with subject "Re: tar cNpf":

 GI> to man mas leei edw men oti to tar tha sympiesei
 GI> arheia newtera ths hmeromhnias pou tha dwsoume, alla o
 GI> filos mas isws anarwtietai se poio format tha dwsei
 GI> thn hmeromhnia... 31-12? 31/12? h 12/31?

Siga pia to spoudaio pragma, anoigeis to source code toy GNU tar kai diabazeis
thn BNF grammatikh toy get_date() parser apo to getdate.y file. Ki ena mwro
paidi mporei na to kanei :>.

Bebaia, an psakseis arketa, mporei na breis to sxedon axrhsto documentation ths
get_date 8ammeno mesa se kapoio man p... e, sorry, texinfo file ths GNU libc.
Kalo pasxa. Ase poy egw toylaxiston anarwtiemai an einai h idia synarthsh :>

Mou fainetai oti telika EPEIGEI aytos o ka8arismos ths genetikhs deksamenhs
ston opoio anaferomoun prohgoumenws.

Peran olwn aytwn. To incremental backup ginetai kalytera me cpio h afio para me
tar. Syn tois allois, pairnei san input thn eksodo ths find, sthn opoia mporeis
na kaneis specify diafora diestrammena pragmata. Eksairetika xrhsimo option
einai to -cnewer X - briskei ola ta arxeia poy einai neotera apo to arxeio X.
Polu pio omorfo kai aneto apo to na kaneis specify arbitrary hmeromhnies.

--
Christos Ricudis

In God we trust.
All others must present a valid X.509 certificate.