tar cNpf

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Mon Oct 15 19:16:27 EEST 2001

Hello Panagiotis!

  On 15 Oct 01, Panagiotis Moustafellos wrote to All with subject "Re: tar
cNpf":

 PM>  -N, --after-date DATE, --newer DATE
 PM>               only store files newer than DATE
 PM> (apo "man tar")
 PM> giati den koitas ta manfiles? mathaineis polla pio polla, kai

GIATI DEN YPARXOYN MAN FILES.

O psyxopa8hs mpastardos poy akouei sta arxika RMS, misei ta man pages - sto
pure FSF software de 8a breis man pages alla texinfo documentation, pragma poy
se odhgei psyxanagkastika sto na ma8eis ton EMACS gia na diabaseis ena manual.

H lysh einai gnwsth : "Optimize-out the gene pool from Stallman".

Mexri na to kataferoume ayto omws, yparxoun oi parakatw lyseis :

1) Additional man pages for FSF software - de 8ymamai poy brisketai hosted to
sygkekrimeno project, to google mallon 8a kserei.

2) texinfo-to-man converter. Kapoio FSF software 8ymamai oti perilambanei ena
tetoio teras, alla oxi olo.

3) pinfo. Psakste sto freshmeat. Einai enas glykytatos ncurses-based man page
kai texinfo viewer, me diafora glykanalata features opws cross-referencing sta
man pages ktl ktl ktl. Poly boliko kai poly xrhsimo, exei antikatasthsei ton
default pager moy sto config file toy man.

--
Christos Ricudis

In God we trust.
All others must present a valid X.509 certificate.