Comparing apples & oranges (was jsp vs php)

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Mon Oct 15 19:16:18 EEST 2001

Hello John!

  On 15 Oct 01, John Kotsinos wrote to All with subject "Comparing apples &
oranges (was jsp vs php)":

 JK> Epishs, mexri php 4.0 h yposthri3h session den einai
 JK> ikanopoihtikh, xrhsimopoioyntai cookies, kai an ayto
 JK> apotyxei ta dedomena pernane me querystring...
 JK> An 8eleis na pas se commercial efarmoges (px. shopping
 JK> carts), ayto einai POLY sobaro meion. Apo thn allh an 8eleis

Oxi akribws, read the php docs. An kai genika to session support einai ponemenh
istoria. De m'aresei na epanalambanomai, pragmatika de m'aresei na
epanalambanomai, alla xrhsimopoioyme to HTTP/HTML/World Wide Whatever Universe
gia douleies poy oudepote htan sxediasmeno na kanei. Ayto poy xreiazomaste sthn
pragmatikothta, anti gia to ena disekatommyrio kludges poy xrhsimopoioyme
shmera, einai ena sobaro connection-oriented transport protocol gia
'interactive multimedia client-server applications'. 8a katsw na to gennhsw to
brady, an brw arketo kalampoki na faw prwta.

Twra, oson afora to java kinhma, h gnwmh moy einai h idia me th gnwmh toy
Mahatma Ghandi otan erwth8hke gia to dytiko politismo : "Einai mia panemorfh
idea".

--
Christos Ricudis

In God we trust.
All others must present a valid X.509 certificate.