redhat 5.2 kai kernel

Gildor Inglorion elfiness at yahoo.com
Sun Oct 14 14:42:01 EEST 2001

hairete

eimai enas (kata kapoio tropo) neos xrhsths tou linux
kai fysika neo melos ths listas... ehw polles
alysidwtes erwthseis pou pros to paron phgazoun apo
afto:

> o neos kernel mporei na doulepsei swsta kai xwris
provlhma sto redhat 5.2, h prepei na kanw to systhma
mou anw katw stis rythmiseis?

>> an telika apodeihtei pio swsto (=efkolo) na kanw
upgrade se newterh ekdosh, pws ginetai afto ektos apo
format kai reinstall?

>>> mporw gia afto to upgrade na katevasw kapoia
sygkekrimena paketa *.rpm ta opoia tha to kanoun?
yparhei kanena keimeno me _safeis_ kai _sygkekrimenes_
odhgies gia upgrade tou redhat me afton ton tropo?
einai praktikws efikto? (= de tha kanw 5 xronia gia na
to katevasw h de tha katastrepsw to systhma efkola)

efharistw gia ton (polytimo opws ypenthimizete :-))
xrono sas kai sygnwmh an afta ta erwthmata ehoun
apanththei polles fores sto parelthon