CGI - bar

Mihalis Tsoukalos mtsouk at freemail.gr
Fri Oct 12 15:56:01 EEST 2001

Κάτι σαν το παρακάτω αλλά αν είναι δυνατόν χωρίς την χρήση Java:
http://www.scbr.com/download/jlinearslider/index.html

Δεν είμαι τόσο άσχετος ώστε να μην μπορώ να κάνω δεξί κλικ για να δω τον
Javascript κώδικα :-)

Μιχάλης.

ΥΓ. Καλό θα ήταν να μην γράφουμε μηνύματα στην λίστα που δεν έχουν κάτι να
πουν. Το ποσοστό σκουπιδιών στην λίστα έχει ανέβει και αυτό θα έπρεπε να
απασχολεί τον λίσταρχο αλλά και τους υπόλοιπους. Κοιτάω την solaris on intel
και την χαίρομαι (για όσους θέλουν συγκεκριμένο παράδειγμα).
Δεν αναφέρομαι στον Γιάννη που προσπάθησε να βοηθήσει αλλά λέω την γενική
εικόνα που έχω αποκτήσει από την λίστα.

news:mailman.1002873847.24380.linux-greek-users at lists.hellug.gr...