Routers

Nikos Kavourinos eos at eos.gr
Fri Oct 12 02:50:02 EEST 2001

H dromologhsh twn paketwn den exei kammia sxesh me tous carriers (en
prokeimenw to ena h ta dyo TA's sta opoia anaferesai) alla sxetizetai
mono me to leitourgiko ths mhxanhs sta interfaces ths opoias oi en logw
carriers katalhgoun.

mou diafeygei monon h sxesh tou sygkekrimenou thematos me to antikeimeno
ths listas, gia na xaritologhsw ligo tha thymithw to palio anekdoto me
tous elefantes pou den exoun kammia sxesh me ta maroulia, ta opoia
maroulia .......