xmms + tags

Dimitris Mandalidis mandas at ath.forthnet.gr
Thu Oct 11 12:21:00 EEST 2001

On Thu, 11 Oct 2001 10:59:02 +0300, Manolis Tzanidakis wrote

> Μια εκδοχή είναι να πας στα properties (Ctrl + P) tou xmms και μετά στο
> τελευταίο tab (Title) και να ορίσεις πως θέλεις να εμφανίζονται τα
> τραγούδια σου. Έχει αναλυτικά οδηγίες εκεί, αλλά quick & dirty : %f όνομα
> αρχείου, %F τοποθεσία αρχείου.

Χμμ μάλλον δεν κατάλαβες τι ρώτησα (ή εγώ δεν το έθεσα σωστά:-). Δεν μιλάω
για τον τρόπο που θα εμφανίζονται τα τραγούδια, μιλάω για το πως μπορεί να
γίνει η αλλαγή από ID3v1 <-> ID3v2

> Αν στο tab Fonts όμως ορίσεις fonts με charset iso8559-7 και
> ενεργοποιήσεις τα "Use fontsets..." & "Use X font" θεωρητικά δεν θα έχεις
> πρόβλημα και με τα ελληνικά tags.

Τα ελληνικά δεν είναι πρόβλημα, το πρόβλημα είναι με τα tags. Το xmms κάνει
edit τα tags αλλά μάλλον πειράζει μόνο τα ID3v1 tags ενώ αυτός by default
βγάζει τα ID3v2. Δοκίμασα ένα πρόγραμμα ονόματι easytag αλλά τζίφος, ενώ
ισχυρίζεται ότι κάνει edit και τα δύο είδη, δεν βλέπω φως.

Δ.