Masquerading me kernel 2.4.4

Athanasios Sidiropoylos msx at kil.forthnet.gr
Thu Oct 11 07:36:01 EEST 2001

Antonis Kanavouras wrote:

> Ο John Salatas <john at csn.gr> έγραψε στο μήνυμα συζήτησης:
> mailman.1002725585.6463.linux-greek-users at lists.hellug.gr...
> 7.2
>
> Ftaiei oti to ip filtering stous 2.4.x kernels ginetai pia me to Netfilter
> kai to util pou 8etei tous filtering/firewalling rules einai pleon to
> iptables kai oxi to ipchains.
> Koita sto IPTABLES-HOWTO, 8a vreis ayto pou 8es

Parolo pou basika den diafonw.

8elw na pw oti sthn dikia mou paromia periptosh (apo SuSE 6.2 se 7.2)
doulepsan ola kanonika me to palio script gia aythn thn doulia. Mono pou
mou bgazei kapia la8i epidi den briskei kapia modules pou fortone sto
6.2 (malon epidi o pirinas ths SuSE ta exei ensomatomena giati blepw na
douleboun ola kanonika).

Symperasma.

To ipchains doulebei kai me 2.4.x pirines parolo poy to sosto ergalio
einai to iptables.

Bebeos ayto paizei analoga kai me to th exeis balei ston pirina sou.
Otan apofasisw oti arketes meres emine to mixanima mou anameno kai kanw
compile kanena neo pirina 8a doume th 8a ginei 8-). Gia thn wra einai
mono 13 meres kai 17 wres. Kai to periergo (kala oxi kai toso) einai oti
apo swap den exei faei para mono 512K (oute 1%). Kai kapoioi
paraponiotane oti oi 2.4.x pirines bazan pragmata sto swap gia plaka. Ts
ts ts 8-))

Telos panton jefiga pali

Xmmmm gia lisi.
Des mipos to scriptaki sou gia kapio logo DEN trexei otan sikonete h
sindesh
Prospa8ise na to trejeis me to xeri kai des th ginete..

Ta leme

Sidhropoylos A8anasios
msx