C++ & Documentation

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Wed Oct 10 22:46:01 EEST 2001

On Wed, 10 Oct 2001, Giannis Karinopoulos wrote:

> Exeis na proteineis kapoio vivlio gia scripting glwssa (8a protimousa me
> efarmogh se linux kai oxi se perivallon win).Dhladh poia na diale3w kai kapoio
> vivlio kai tools 8a xreiastw gia ta prwta vhmata wste na mporesw meta apo
> sigoura para polu kairo na paw sthn C?

 Koita to manual ths PHP, einai poly kalo. H synta3h ths glwssas einai
idia me thn C, alla einai poly pio aplh h xrhsh ths glwssas. Einai poly
aplh glwssa gia na ma8eis (h dynamh einai sta modules ths, pou ta
ma8aineis siga siga, oso proxwras) kai einai parallhla kai poly dynath.
Einai h teleia glwssa gia web scripting.

to manual an katebaseis rpm einai sto php-manual rpm paketo kai an einai
egkatesthmeno mporeis na to deis sto e3hs URL (an trexeis apache):
http://localhost/manual/mod/mod_php4/