Fwd: FrameBuffer support- X - SiS chipset VGA card..

Panagiotis Moustafellos pm5885 at e-free.gr
Wed Oct 10 19:19:01 EEST 2001

Perimena oti o vyruss tha to ekane post sthn lgu.
Perimena... Perimena.. tpt.
Tespa, olo to parakatw gia to frame buffer support se kernel 2.4.9
mou exei dwthei apo ton vyruss...
Osoi exete VGA card basismeni se SiS chipset, tha parathrisete oti
ean balete sta options tou kernel
 CONFIG_AGP_SIS=y
 CONFIG_FB=y
(k.a. sxetika me to frame buffer sas)
Ean balate sto /etc/lilo.conf otidipote allo sth parametro vga, plhn
tou vga = normal , apla pairnete mia mauri othoni kai tpt allo.
H lysh einai na balete:
 CONFIG_EXPERIMENTAL=y
na bgalete to support gia SiS VGA, dld
 CONFIG_AGP_SIS=n
kai meta
 CONFIG_FB=y
 CONFIG_FB_VESA=y
 CONFIG_VGA_CONSOLE=y
 CONFIG_VIDEO_SELECT=y
(k.a. an thelete/xreiazeste)
Telos gia to FrameBuffer sti konsola...

Gia X twra..
sto /etc/XF86Config i sto /etc/X11/XF86Config i opou allou to
exete, balte:
Section "Device"
    Identifier  "SIS"
    Driver      "sis"
    VendorName  "SiS"
    BusID       "PCI:1:0:0"  #auto prepei na nai
    Option 	"NoAccel" #auto to evala egw giati alliws eixa probs
    VideoRam    Edw_paei_i_mnimi_tou_vga_se_kb
    # Insert Clocks lines here if appropriate (eseis kserete edw)
EndSection
Telos gia to X.

Ta parapanw, doulepsan mia xara se systhma me
LILO version 21.7-5  (opou xreisimopoiw to vga=773 sto lilo.conf)
Kernel 2.4.9
ASUS VGA card ( SiS 300 ) me 16384k videoram
XFree86 3.0.3
Telos.

P.S. To parwn to egrapsa mono kai mono epeidi emena mou efage
arketes wres na katalavw giati DEN epairne to framebuffer support
(arxisa na paideuomai nomizontas oti eftaige o apmd gia ti mauri
othoni ;p).
Kserw oti arketoi exoun skatoSiS vga, kai einai toso paraksena
ta dika tous (san emena) p.x. 300, 468 k.a. trella, pou den
dokimazan na baloun tpt, allo para generic vga drive..
(an yparxoun lathi, apantiste, kai fate me zwntano ;p)
Elpizw na glytwsw kapoies wres apo allous..
Kai pali thanks ston vyruss..
Ta leme